Gästis är färdigt

Nu är Gästis så gott som färdigt. Tre tavlor ska upp över sängen och sen ska det sättas upp en lampa ovanför handfatet. Det vart kanon. Jätte nöjd!

Bordet är ett klaffbord som jag fått av mormor. Även alla dukar och mattor är från henne. (Hon har själv vävt mattorna). Stolarna är från en släkting, vasen och blommorna på bord och fönster kommer från "Blomsterlandet". Gardinerna är från "Lagerhaus".




Tavlan ovanför byrån är målad av en släkting, byrån är också från släkt (upp piffad med knoppar från "Vita rum"). Resterande är loppisfynd.

Spegeln ovanför handfatet är köpt på "Rusta", nessesären är från "Lantliv", Blomma från "Blomsterlandet", doftdekoration från loppis, krokar från "Indiska".

Krokarna är köpta på "Vita rum" och sjuklådan är från min farfar.


Gammal trälåda får agera nattduksbord/tidningsställ, skorna är mina första, vasen är loppisfynd, blommorna kommer från "Vita rum".


Så nu mina vänner, är ni välkomna att checka in i GästisLukastorp Resort!

Mvh Evelina

Kommentarer
Postat av: mamma

Åhh..sååå fint ni gjort i min sommarstuga...(ert gästhus) kommer verkligen att trivas där..puss puss

2010-07-23 @ 10:55:45
Postat av: Sara

Men oooooo vad fint ni har gjort! Här kommer era gäster leva som prinsar och prinsessor!

Puss

2010-07-25 @ 13:10:40
URL: http://tanktelite.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Åh så fint, där skulle man gärna övernatta :0)



~Livet i byn

2010-07-25 @ 19:47:20
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Lill Hurtig

Sååååå fint ni har gjort! Toppen, verkligen! Ni ska vara så nöjda tycker jag =)

2010-07-26 @ 13:15:46
Postat av: Isalina

Så fint ni har gjort! Ni är såååå duktiga

2010-07-26 @ 16:41:01
Postat av: Malin

Åhh jisses så fint det ser ut! Riktig gammeldags feeling! Me like!!! Kram kram

2010-07-29 @ 13:20:40
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Lyckovatten?

Väldigt fint och mysigt, det gjorde ni bra

2010-08-02 @ 23:08:42
Postat av: Jennifer

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 12:01:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0